Wob-verzoek
In de Wet openbaarheid van bestuur (Wob) is geregeld dat u een verzoek kunt doen om documenten openbaar te maken bij bestuursorganen, dus ook bij de gemeente Haarlem. Dit heet een Wob-verzoek. Veel gegevens zijn openbaar, maar niet alle documenten zijn openbaar gemaakt. De Wob of andere wetgeving bepaalt of bepaalde informatie geschikt is om openbaar te maken. Alle documenten die al openbaar zijn gemaakt, vallen niet onder de Wob en kunnen daarom niet met een Wob-verzoek worden opgevraagd. U kunt uw Wob-verzoek schriftelijk doen. De gemeente Haarlem neemt Wob-verzoeken per e-mail niet in behandeling.
Voorwaarden
Redenen om Wob-verzoek te weigeren
Wob-besluit binnen 4 weken
Wob-verzoek indienen
Wob-verzoeken in behandeling en afgehandeld
Links
-
Moeder van de Verlosserkerk
Status Wob - afgehandeld
dinsdag 12 januari 2021 -
Bedrijfsruimte Costa del Sol 184
Status Wob - afgehandeld
maandag 21 december 2020 -
Kerstmarkt 2019
Status Wob - ingekomen
vrijdag 11 december 2020 -
Correspondentie Havendienst en Cocensus
Status Wob - afgehandeld
maandag 26 oktober 2020 -
Verzoek openbaarmaking aangifte medewerker
Status Wob - afgehandeld
maandag 09 november 2020 -
Vergierdeweg 452/454
Status Wob - afgehandeld
donderdag 19 november 2020 -
Documentatie onderhoud van en verzoeken tot verbeteringen Kleverparkbuurt
Status Wob - afgehandeld
maandag 26 oktober 2020 -
Documenten café Stiels
Status Wob - afgehandeld
maandag 26 oktober 2020 -
Mobiliteitsonderzoek Ontwikkelzone Orionweg-Planetenlaan
Status Wob - afgehandeld
maandag 26 oktober 2020