Klant Contact Centrum

Hoe kom ik aan een Verklaring omtrent het Gedrag? Hoeveel tegels breed mag mijn geveltuintje zijn? Kan ik ook twee tijdelijke parkeervergunningen aanvragen? Zo maar vragen waarmee burgers en ondernemers zich tot het Klant Contact Centrum van de gemeente wenden: telefonisch, online of aan de balie in de publiekshal. Wij zorgen ervoor dat ze snel een duidelijk antwoord krijgen en de weg vinden in onze gemeentelijke organisatie.

24/7

Het Klant Contact Centrum is niet alleen een vraagbaak, we geven ook diverse Burgerzaken-producten uit. Denk aan legitimatiebewijzen en allerhande aktes en uittreksels. Ook de administratieve afhandeling hiervan hebben wij onder onze hoede. Daarnaast beheren we de website van de gemeente, hét medium waar burgers en ondernemers 24 uur per dag, 7 dagen in de week zelf veel zaken kunnen regelen en informatie vinden.

Dit alles kan het Klant Contact Centrum niet alleen. Slagen we er niet in een vraag direct naar tevredenheid te beantwoorden, dan schakelen we de hulp in van andere afdelingen. Van het kastje naar de muur is er bij ons niet bij. Samen zorgen we ervoor dat de burger of ondernemer verder kan.