De directie

Naast de algemeen directeur / gemeentesecretaris, heeft de gemeente Haarlem 3 directeuren. Samen vormen zij de directie van de gemeente Haarlem. Ieder directielid heeft zijn/haar eigen aandachtsgebieden en is leidinggevende van de afdelingsmanagers die onder deze portefeuille vallen.

  • Mw. mr. C.M. (Catrien) Lenstra Gemeentesecretaris/algemeen directeur

    Portefeuille: Bestuur en Communicatie, Concerncontrol, HRM en Juridische Zaken.
    Nevenactiviteiten: geen
    E-maildirectiesecretariaat@haarlem.nl
    Telefoon: 023 511 5184 (directiesecretariaat).
    Volg op: LinkedIn 

  • Mw. drs. N. (Nanda) Hagedoorn Directielid

    Portefeuille: Veiligheid en Handhaving, Economie Cultuur Duurzaamheid en Wonen, Jeugd Onderwijs en Sport, Schulden Minima en Sociale Recherche, Werk en Inkomen en Maatschappelijke Ondersteuning.  
    Nevenactiviteiten: Voorzitter Raad van Toezicht Jeugdtheater De Krakeling
    E-mail: directiesecretariaat@haarlem.nl
    Telefoon: 023 511 3075 (directiesecretariaat)
    Volg op: LinkedIn

  • Mw. drs. M. (Maria) Overmars Directielid

    Portefeuille: Data, Informatie en Analyse, Facilitaire Zaken, Financiën, Informatievoorziening, Interne Dienstverlening en het Klantcontactcentrum.
    Nevenactiviteiten: Bestuurslid Rode Kruis district Noord Holland Noord.
    E-mail: directiesecretariaat@haarlem.nl
    Telefoon: 023 511 3075 (directiesecretariaat)
    Volg op: LinkedIn

  • Dhr. drs. J.Meindersma Directielid

    Portefeuille: Beheer en Beleid Openbare Ruimte, Bedrijven, Programma's en Gebieden, Project- en contractmanagement, Omgevingsbeleid, Vastgoed, Vergunningen, Toezicht en Handhaving.
    Nevenactiviteiten: Bestuurslid van Cybersoek en voorzitter van het bestuur van de stichting Managing Public Space.
    E-mail: directiesecretariaat@haarlem.nl
    Telefoon: 023 511 5536 (directiesecretariaat)
    Volg opLinkedInInstagram en Twitter