Contact gemeente
Openingstijden publiekshal
De gemeente werkt vanaf 18 maart voorlopig uitsluitend op afspraak.
Lees meerTelefoon
Het telefoonnummer van de gemeente is 14023. Bij overlast belt u met de meldkamer Handhaving: 023 511 4950.
Lees meerAfspraak maken
U kunt een afspraak maken voor maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur en op donderdag tussen 9.00 en 20.00 uur.
Lees meerMelding doen
U kunt een melding doorgeven over uw woonomgeving, een zorgmelding doen over mensen die hulp nodig hebben of een klacht indienen.
Lees meerVraag of reactie
U kunt een vraag stellen of een reactie doorgeven aan de gemeente via het webformulier of via e-mail antwoord@haarlem.nl. Ga naar het online webformulier via lees meer.
Lees meerKlacht over gemeente
Bent u niet tevreden over het werk van de gemeente of het gedrag van een ambtenaar? Geef uw klacht dan aan de gemeente door.
Lees meer