Als u een vraag of klacht hebt

Gemeente en partners organiseren de zorg en ondersteuning zorgvuldig. Toch kunt u ontevreden zijn. Bijvoorbeeld over de manier waarop een aanvraag verloopt, de bereikbaarheid van de gemeente of de informatie die u hebt gekregen. Of u vindt dat u niet goed bent geholpen. Wat kunt u doen met een vraag of een klacht over uw hulpverlener, zorgaanbieder, welzijnsorganisatie, leverancier of de gemeente?

Hebt u een vraag over uw hulp of hulpmiddel?

  • U kunt uw vraag bespreken met een medewerker van het Sociaal Wijkteam.
  • U kunt bellen naar 023 511 4368.
  • U kunt uw vragen stellen aan uw hulpverlener, leverancier of zorgaanbieder.

Hebt u een klacht?

Bent u niet tevreden over uw hulp of hulpmiddel, of hebt u een klacht?

  • Wij vragen u eerst contact op te nemen met de leverancier, zorgaanbieder of welzijnsorganisatie die u hulp of uw hulpmiddel aanbiedt. U bespreekt uw klacht om samen tot een oplossing te komen.
  • U kunt bij de gemeente online een klacht indienen.